Obchodní podmínky

 Všeobecné obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY pro přístup a využívání online platformy Zákaznický portál, dostupné na https://dmcolor.erozrys.cz/ – provozované společností DM Color, s.r.o. (dále jen Poskytovatel)


1. Základní ujednání

  • 1.1 Správce systému: Platformu Zákaznický portál spravuje a řídí společnost DM Color, s.r.o. (dále jen Poskytovatel).
  • 1.2 Účel platformy: Portál slouží pro zadávání objednávek souvisejících s těmito službami:
    • Formátování (řezání) deskových materiálů
    • Přilepování hran (olepování)
    • Zesilování desek (tloušťkové zdvojování)
    • Tvorba optimalizovaných nářezových schémat, včetně odhadu spotřeby a kalkulace ceny.
  • 1.3 Vymezení pravidel: Tyto všeobecné podmínky definují závazné zásady pro využívání Zákaznického portálu.

2. Provozní předpisy

  • 2.1 Oprávnění k přístupu: Zákaznický portál smí využívat pouze registrovaný klient.
  • 2.2 Potvrzení souhlasu: Registrací do systému klient stvrzuje, že se seznámil s obsahem těchto podmínek a vyjadřuje s nimi bezvýhradný souhlas.
  • 2.3 Možnosti pro klienta: Klientům Zákaznický portál umožňuje:
    • Zakládat nové objednávky.
    • Optimalizovat využití materiálu a souvisejících služeb.
    • Upravovat a vracet se k rozpracovaným zakázkám.
    • Vytvářet duplikáty stávajících zakázek pro následné úpravy.
    • Závazně objednat vytvořenou zakázku.
  • 2.4 Správnost specifikací: Odesláním objednávky klient potvrzuje přesnost a pravdivost všech v ní uvedených údajů.
  • 2.5 Dodací lhůta a storno objednávky:
    • Standardní doba realizace činí maximálně 6 pracovních dní.
    • V případě delší lhůty (např. z důvodu nedostupnosti materiálu) bude klient kontaktován zodpovědnou osobou za účelem domluvení náhradního termínu.
    • Pokud klient s navrženým náhradním termínem nesouhlasí, je povinen zrušit objednávku e-mailem nebo osobně na pobočce, a to nejpozději do 24 hodin od kontaktu.

3. Platební podmínky

  • 3.1 Úhrada a zahájení výroby:
    • Objednávky musí být uhrazeny předem zálohovou platbou (převodem na účet nebo hotově).
    • Zakázka nebude zařazena do výrobního procesu před řádným přijetím zálohové platby.
    • Pokud existuje uzavřená Rámcová smlouva, platba se řídí jejími podmínkami.
  • 3.2 Cena s/bez DPH: V případě, že Zákaznický portál zobrazuje cenu bez explicitního určení, zda obsahuje DPH, rozumí se, že se jedná o cenu bez DPH.
  • 3.3 Běžné vs. individuální ceníky:
    • Ceny vygenerované Zákaznickým portálem platí pro standardní typ zpracování (rovné řezání, olepení ABS hranou, celoplošné zdvojení materiálu).
    • Ceny pro jakékoli nestandardní výrobní úkony budou kalkulovány individuálně pracovníkem dodavatele.
  • 3.4 Korekce ceny: Správce systému si vyhrazuje právo upravit konečnou cenu vypočtenou systémem. O změně ceny bude objednatel informován před zahájením výroby.

4. Závěrečná ustanovení

  • 4.1 Odpovědnost za objednávky: Klient nese plnou odpovědnost za veškeré objednávky odeslané pod jeho účtem a zavazuje se uhradit náklady na jejich realizaci.
  • 4.2 Odpovědnost za zadané specifikace: Klient je plně zodpovědný za zadané detaily, konkrétně: zvolený typ materiálu, vybrané hrany, veškeré parametry, rozměry (délky a šířky) dílců, počty kusů, požadovanou orientaci let či vzoru a u pracovní desky jasné textové vymezení ořezávaných hran.
  • 4.3 Používání optimalizačních výstupů: Registrovaní klienti mohou portál využívat neomezeně. Optimalizační plány vytvořené v systému však mohou být zpracovány výhradně v nářezovém centru Poskytovatele.
  • 4.4 Záznam, analýza a využití dat: Veškerá data a optimalizace zadané do systému jsou uchovávány a Správce systému je oprávněn je analyzovat. Správce systému však nesmí využít klientem zadaná data pro realizaci zakázek jiných klientů ani pro své vlastní výrobní účely.
  • 4.5 Odebrání přístupu: Jestliže registrovaný uživatel vytváří pouze optimalizace bez následného objednávání, má Správce systému právo zrušit klientovi přístup k systému.
  • 4.6 Právo odmítnout zakázku: Správce systému si vyhrazuje právo odmítnout realizaci jakékoli objednávky a výrobu zakázky bez povinnosti udání důvodu.
  • 4.7 Záruka po převzetí zakázky: Po převzetí zpracovaného materiálu klientem (objednatelem) již dodavatel (Správce systému) nepřijímá žádnou zodpovědnost za následná mechanická poškození (např. škrábance, odštěpky laminátu atd.).